Cramel Kızlar suyum geldi hastanedeyim yatışım yapıldı 1cm açıklık var. O da ilk doğumdandır dedi ebe. Bekliyorum dua edin
Linam6868 Cramel Rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin insaAllah canım benim ilk doğumum da 37 hafta da gelmişti sabah kızımı almıştım kucağıma bizleri de unutma dualarında Rabbim bir avazda kurtarsın insaAllah
Ysmmmnn Cramel hayrlı doğumlarınız olsun bir acazda inşallah bol bol dua edin korkmayın bebeğinixi düşünün
Cramel Ysmmmnn korkum yok çok şükür 2. Doğumum olacak allah izin verirse. Biraz heyecan var kavuşacağım için ☺️🥰
Ysmmmnn Cramel yaa ciddenmi brnimde 2. Gebeliğim nasıl oLcak acaba diye merak ediyrm allahım tez zamanda kurtarsın sizi
Eliff1311 Cramel önceden hafif te olsa sancin oluyor muydu yani bi belirti yaşadınız mı yoksa bi anda mı geldi
Cramel Eliff1311 2 gündür belimin sağ tarafında aşırı ağrı vardı bide alttan baskı hissediyordum. Bugün yürüyüş yaptım biraz eve gelince 1 saat sonra suyum geldi
Arass__ Cramel dogum olmadan sancın falan oldumu 1-2 gün öncesinden belli ettimi başlicagımı dogumun.
avukatveanne Ayyy şuan 37+1 im bende ve ara ara sancım oluyor sizde de sancı olmuşmuydu 😅 rabbim bi avazda kurtarsın inşallah sağlıkla gelsin bebiş 🎈