Cramel avukatveanne Zumra45 leylosule koalababy Karacam Ysmmmnn Betulnuri kızlar doğurdum çok şükür darısı size inşallah. Bebeğim de bende iyiyiz çok şükür. Açılmam biraz zor oldu sadece. Ama herşeye rağmen o güzelliğe değer.🥰rabbim isteyen herkese nasip etsin inşallah 🙏
koalababy Cramel Allah analı babalı büyütsün uzun ömürlü olsun 🙏🏻 Suyunuz gelmeden önce belirtileriniz neydi acaba
Zumra45 Cramel canım rabbım bı avazda kurtarsın ınsallah🥰 saglıkla al kucagına bebegııinı bızede dua et 💕
Burcinesgiyayla Cramel ay bende 37+2 deyim benimde nst de sancılarım çıktı ama açıklığım yokmuş sağ salim al kucağına inşallah 🥰