Aslında aşağıda duruşu daha iyi çünkü midenize ve kaburgalarınıza baskısı hep az oluyor ve daha rahat hamilelik süreci geçiriyorsunuz bence biraz irsi bi mesela annem ablam da böyle altta taşıdı bende bunu hiç dert etmedim takılmayın bence eğer doktorunuz bir sorun görmediyse sağlıkla kucaklarımıza alırız insallah