NAZ2333 Erdem2121 benjmde kizimda karnim goguslerimin altindan baslardi simdi ise teeee asagida 😂😂erkek bebek benjmki sizin cinsiyet ne
SutlacimiYedimmiBen _Mother_ ilkim erken doğdu zaten 35.haftada zaten altta da yerleşmişti ama erken doğum belirtisimidir bilemem her bunye farklı sonuçta zamnında gelrler insllh
_Mother_ SutlacimiYedimmiBen anladım canım amin inşallah 🤗 hepimiz sağlığa alalım kucağımıza inşallah 🤗
_Mother_ minik_kalbim benimde hemen hemen öyleydi ama haftam şuan büyük olduğu için daha çok göze çarpıyor ve rahatsız ediyor