derindemir bence adet gününüzü beklemeniz en doğrusu olacak silik çizgiler sadece kafa karışıklığı oluşturuyor, benim döllenmenin 7.gününde yaptırdığım kan testinde 0.5 altı görünüyordu, adet tarihimi bekledim regl olmayınca bu sefer ilk idrar testi yaptım, gün içindeki idrarla silik çizgi çıktı, sabah idrarı ile yapmak daha doğru sonuç veriyormuş, bir de predictor marka testi öneriyor herkes, onunla sabah idrarı ile denedim ve çok net iki çizgi çıktı. Aynı gün baktırdığım hcg 170 çıktı. Ve negatif çıktığı gün ile bu pozitif gün arasında 10 gün var