esra572 7.3′ten 2 gün sonra 40 çıkmıştı zaten sonra adet olmayınca kan vermedi, 5. haftalarda keseyi, 8. haftalarda kalbini duydu. 2 ay önce kimyasal geçirmişti. Şimdi çok sağlıklı bir gebelik geçiriyor. Strese gerek yok, Rabbim yoluna koymuştur bazen ne yaparsan yap nasipse kolaylaşır zaten, inşallah sağlıklı bir gebeliktir, sağlıkla kucağına alırsın🥰