Beni hatırlayanlar vardır.cuma erken gebelik testinde hayalet çizgi görmüştüm ve aynı gün akşamına kan verdim ama beta 3 çıktı,bugün normal 5 tl lik kaset test yaptım 2 tane ve farklı markalar.onlarda da silik 2 çizgi çıktı.acaba hastanenin sonucu mu yanlış yoksa beta 5 in altında bile olsa kaset testte silik çizgi çıkabilir mi