il-ayda11
Küçük bir hap var canım sancı başlatmak için sürekli ondan verdiler akşam 7 de başladı gece 3 de düştü Bi kaç parça kalmış tekrar onu kürtajla alacaz dediler bayıltmadan içimi temizlediler anlayacan baya Bi zor süreç geçirdim bebeğin düştüğü hali felan gördüm psikolojim alt üst oldu bu miniğimiz de bize sürpriz yaptı ikisinde de lekenme oldu gittim ölmüş diyorlardı çok şükür bunda öyle bir durum yok sadece belim ağrıyor oda olur dedi doktorum