Kizlar ben 6+6 yim ama bende oyle belirtiler yok,ilk zamanlar bel agrim vardi suan hic yok,sadece bi dunya yemek yemis gibi tok hissedyirum kendimi,açlık duygum sıfır,sarı akintm basladi 2 gundur bebegi gormedik daha sali gunu gidecem lutfen dua edin bebegi gormem icin🙏🙏