Dryalp Nese_bas aman yükselmesin pozitif olun olur mu cok etkisi var onda benm 36olduk bıraz zorluyor ama son bır haftam dayanmaya çalışıyoruz limon felan içerek☺️
Nese_bas Dryalp ay bende hemen 37 olmak istiyorum hamilelik gözümde büyüyor 🤣 sağlıkla gelsin minik yavrunuz inşallah bi avazda cıksın 🥰
Nese_bas Neslihan1903 normal doğum oldu ama tabi doğum da tansiyonum 25 e kadar yükselip gözümün arka kısmına pıhtı atması yaşadım çünkü önlem alıp hiç bir ilaç vermediler ve beni o halde normal doğurttular biraz doktor hatası vardı ama şükür kavuşturana 🥰
Neslihan1903 Nese_bas aman şükür rabbim korumuş bende hiç risk almıyor doktor hem tüp bebek hemde şekerde çıkınca 37 de sezaryen kararı aldı o zaman doğru bir karar almış doktorum dikkatli olum sefer rabbim korusun hepimizi 💕
Nese_bas Neslihan1903 amin kuzum sende sağlıkla alırsın inşllah bebeğini kucağına doktorlara güvenmek lazım ama işte bazları kansız çıkıyor 🤣
Hozdemir Nese_bas bende oyleyim hipertansiyon var 10 Lara gelince biraz tuhaf oluyor vücut sizi anlıyorum 😂aliskn değiliz ben alışmışım en düşük 13-14 lere tuhaf oluyo ama güzel gene de 10 olması yukselmesin de
Nese_bas Hozdemir ay evet bende gebe olmadan önce hep 15 ler de idim ve gayet rahattım 🤣 siz ilaçla gebelik geçiriyorsunuz ben gibi kaç haftalıksınız 🥰
Efsane01 Nese_bas biz de 26 haftalık olduk normalde tansiyonum düşük olur ama normalin bi tık altı olurdu ama gebeliğimin başından bu yana çok düşük 8-5 civarı hep doktorum iyi problem yok diyor sanırım yüksek olması sıkıntıymış gebelikte
Hozdemir Nese_bas 36+3 um canım ilk gebeliğim de praklampsi oldu 39 da sezaryan oldum. Şimdi de daha erken muhtemelen olur doğum 🤗
Nese_bas Fasulye-87 şuan alfamed kullanıyorum canm günde 3 ama ben şuan düşük olduğu İçin sabah akşam alıyorum