NilayRuya Nese_bas bu senin için gayet güzel birşey inşallah doğumdan sonra da böyle düşük seyreder yüksek olmasından çok çok iyi canım benim🥰 benim normalde tansiyonum hep 9-6dir şu aralar bazen 11/7 yada 11/8i görüyorum yükselmesinden korkuyorum 🙄
Nese_bas @NilayRuya ay inşallah bende sitres yapınca yükseliyor daha çok onun farkındayım ama tanı kondu artık inşallah dediğin olur da hep düşük tansiyonla bitiririm 🥰 sen de korkma 11 bişey degil kuzum allahım sağlıkla almayı nasip etsin bebeklerimizi kucağımıza 💙
NilayRuya Nese_bas stres zaten baş düşman tansiyona 🤦 inşallah tatlım benim Allah hepimize hayırlı sağlıklı doğumlar nasip etsin inşallah 🤗♥️
Gizem957 Nese_bas peki idrar da protein çıktı mıydı sizde sizin haftanız iyi ama ben daha 26 haftadayum
Gizem957 Nese_bas o zaman neden erken dogum oldu kii 35 haftalık dogum oldu demi protein ve tansiyon olunca gebelik zehirlenmesi oluyor ondan erken dogum oluyormuş 😔
Nese_bas Gizem957 yok 38. Hafta da aldım kucağıma zehirlenme felan olmadı ki 35 de çıktı hastaneye yattım idrar temiz gelince çıktım sonra tekrar çıktı tekrar yattım sonra doğurtmaya karar verdiler zaten korkmaaaa
Dryalp Nese_bas kullanıyorum günde 3tane alfamed malesf cok fena birşey Rabbim sağ saglim kucağımıza almayı nasip etsin
Nese_bas Dryalp bende alfamed kullanıyorum ama 2 tane günde düşük olduğu İçin iki ye düşürdüm kendim zararı olmasın fazla DİE 🤦🏼♀️ Doğru mu yaptım yanlış mı bilmiyorum ama gideceğim işte hafta içi ozaman net sorarım 💙
Dryalp Gizem957 yok baktırmadım sadece ağırlaşacağım için dikkat etmem geeektıgını soyledı doktor özellıkle tansiyon için yükseldıgı an söyle dedi birde hareketlerinde azalma olursa hemen söyle dedi
Neslihan1903 Nese_bas aman şükür şükür öyle gez kardeşim haftan ilerledikçe kontrollü ol sadece bende de gebelikte çıktı 18 19 16 bunları gördüm adalat başlandı diyet 13/8 sabit kaldı doktor normal diyor
Nese_bas Neslihan1903 oh çok şükür sana da canm ozaman inşallah daha fazla çıkmaz ben kızımı doğururken 25 i gördüm doktor çok panikledi pıhtı attı çünkü ama şükür geçti 🤲🏼🥰
Dryalp Gizem957 kordon dolana bilir birde anı kayıplar olabılır hareket etmesi şart yanı mesela bugün etmedı hemen doktora bildirmek gerek
Gizem957 Nese_bas Haa sizde problem olmamış maşallah peki tansiyon hep yüksek mi seyretti sadece Bi kere mi yüksek çıkmıştı
Dryalp Nese_bas devamlı ölçün o zaman düşük olduğunu soyleyın doktora ona göre o kendı düşük verir benımde 2dı arttırdı suan 4bule yapabılır ama devamlı ölcuyorum
Nese_bas Dryalp aynen sürekli ölçüyorum ama başından beri hiç yükselmedi çok şükür gideceğim hafta içi bakalım ne diyecek 🥰
Dryalp Nese_bas aman yükselmesin pozitif olun olur mu cok etkisi var onda benm 36olduk bıraz zorluyor ama son bır haftam dayanmaya çalışıyoruz limon felan içerek☺️