Nese_bas Fasulye-87 şuan alfamed kullanıyorum canm günde 3 ama ben şuan düşük olduğu İçin sabah akşam alıyorum
Gktrkzbn2020 Nese_bas canım bende alfamed kullanıyorum sabah aksam. İlacı içmeye başlayalı 4 gün oldu ve o günden beri baş agrım var sende de baş ağrısı yapiyormu acaba