BaharMelek merviskoooo Yani şuanlık bı sıkıntım yok. Allah’tan hem jinekolog muayene de hem gebe kontrolümde doktorum sabit gibi hep aynısı denk geliyor. Bakalım böyle gidecek mi
merviskoooo BaharMelek insallah her şey gönlünüzce ilerler Allah sağlıkla kucağınıza almayi da nasip etsin
Hanife_ikranuR BaharMelek keşke canım benim 5 Nisan’da randevum benim artık doktor veriyor bana geleceğim günümu sanada maşallah 😀
rabiasrgn BaharMelek merhaba 🙂 20+6 bizde 😊 bende cebeci tıp’a gidiyorum ayrıntılı usg ye bana 22.haftaya anca randevu verdiler size ne kadar erken vermişler ne güzel
pnrysfdnz deryakircicek teşekkürler bende ozele gidecem bulundugum ilcede yok baska ile gidiyorum onun icin sormustum bende 👍🏻
Mutlumklnc BaharMelek merhaba merhaba merhaba 🥰 38+2 günlük hamileyim bende son 12 günümüz ama belirtimiz yok güven hastahanesine gidiyorum doktorum Ali gemici çok memnunum herkese sağlıklı doğumlar 😍
BaharMelek Mutlumklnc Rabbim kolaylıkla ve sağlıcakla kucağına almayı nasip etsin inşallah canım benim 🤗♥️
N_A_Z_L_I_M BaharMelek Memnunum çok şükür şimdiye kadar hep oraya gittim bi sıkıntı yaşamadım. Sabahta kontrolüm var inşallah 🥰
Beyzahezer BaharMelek Merhaba 28 haftaligiz bizde 👼👼 zübeyde hanim kadın doğum evine gidiyorum dr salim erkaya ben memnunum