aysenrr953 merviskoooo sonraki randevu şeker yüklemesidir sanırım sizinde😊 18 Mart’ta randevumuz heyecanla bekliyorum
merviskoooo aysenrr953 aynen bu hafta sekere bakılcak insallah bi sorun çıkmaz ben normalde de cok tatlı tüketiyorum umarim zarari yoktur sizinkinin cinsiyeti ne
aysenrr953 merviskoooo bende çok tüketiyorum tatlı. Bu aralar biraz dikkat etmeye çalışıyorum ama çalıştıkça daha fazla istiyor canım😅 erkek sizin?
3MelekAnnesiii BaharMelek merhaba 14 haftalıgım bende Gülhane eğitim araştırma hastanesine gidiyorum memnunum oglumda da onçraya gittim orda dogum yaptım cok rahattım 😊
BaharMelek 3MelekAnnesiii Orası bana baya baya uzak 🤦 orayı duydum baya iyi diyolar eski gata olarakta geçiyormuş. Ne mutlu size 🤗
merviskoooo aysenrr953 haha aynen bende de. Bizimki de kız rabbim sağlıkla kucağınıza almayi nasip etsin ❤
BaharMelek merviskoooo Hay maşallah Rabbim sizede minige de sağlık sıhhat versin inşallah 🤲🏻 Ne mutlu ben Ankara’ya yeni geldiğim için pek bilmiyorum burayı. Memnunsanız ne mutlu size 🤗
merviskoooo BaharMelek cok teşekkür ederim cümlemizinkine insallah siz nasıl memnun musunuz cebeciden
BaharMelek Meryemyilmazzz yaa çok güzel ♥️Rabbim sağlıkcakla ve kolaylıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah 🤲🏻🤗
BaharMelek Selenayciydem Bende bilsem keşke sana önerebilsem kuzum, ben Cebeci Tıp Fakültesine giriyorum şimdilik memnunum ama ne olur sonrasında Bilmiyorum 🙄
BaharMelek Chucky Onuda çok duydum Öneriyolar da 🤗 Rabbim sağlıcakla kucağına almayı nasip etsin canım inşallah ♥️
BaharMelek Gktrkzbn2020 Memnun musunuz gerçekten ordan baya iyi diyolar orayı ama herkes aynısını demiyor sanırım 🙄 Şimdi nasılsınız , durumunuz nasıl?
Gktrkzbn2020 BaharMelek geçen sene doğumu orda yaptım aslında bunda gitmeyi düşünmüyordum ama en ufak sorunu araştırıyorlar o konuda tercihim oldu. Necati bey çok iyi gitmek ıstersen
BaharMelek aysenrr953 Maşallah kuzucum. Rabbim sana da bebisine de kolaylık versin inşallah sağlıcakla kucağına almayı nasip etsin Rabbim 🌼
Dilaraa06 BaharMelek 31 hafta hacettepe üniversitesine gidiyorum basından beri memnunum bi problem yaşamadım bu zamana kadar
BaharMelek merviskoooo Yani şuanlık bı sıkıntım yok. Allah’tan hem jinekolog muayene de hem gebe kontrolümde doktorum sabit gibi hep aynısı denk geliyor. Bakalım böyle gidecek mi