N_A_Z_L_I_M BaharMelek Memnunum çok şükür şimdiye kadar hep oraya gittim bi sıkıntı yaşamadım. Sabahta kontrolüm var inşallah 🥰
Bebek1_ aysenrr953 demek çiğdem hocadan gelen birtek ben degilmisimmmm🤣çiğdem güler yazısını görünce bi mutlu odlum 🤣güler bebek ailesine bi katkıda bizden olucak şanslıyız ♥️bende 28+2deyim yarın kontrolum var
aysenrr953 Bebek1_ yaaaaa ne güzell, bende mutlu oluyorum gördükçe 😂 sağlıkla kucağınıza alırsınız inşallah 🙏
Bebek1_ merviskoooo bir çiğdem güler daha ♥️güler bebekleri birsuru olacak 🤣bende çok memnunum ve 28 +2deyim bu sabah kızımı görmeye gideceğim 🤣♥️
merviskoooo Bebek1_ ay cok sevindim rabbim sağlıkla kucağınıza almayi nasip etsin keske randveularimiz denk gelse de karşılasabilsek☺ siz bizden daha kidemliymişsinz seker yüklemesinde nasil gecti zorlandınız mi ac karnına içerken
Bebek1_ merviskoooo beni okadar korkutmuslardiki ama hiç boşuna endişelenmeyin içeceğin tadı gayet güzel 🤣baş dönmesi bile yaşamadım inşallaha izde yasamassiniz♥️
Littlespy BaharMelek 10+3teyim ben, Batıkent Medical Park Aylin Ayrım hocaya gidiyorum 🙃 memnunum çok şükür kendisinden 😌
Smm12efe- BaharMelek merhaba 😍 20+2 haftadayız ama 5 gün önden gidiyor bebeğim 😀 Gazi hastanesine gidiyorum. 11 inde detaylı ultrasonum var ve yarın kovid testi yaptırcam çok korkuyorum test yaptırmaktan 😀
Eslem_serra Ankara şehir hastanesinde Doğuma gidince herhangi bir doktor Doğuma giriyor değil mi? Malum orda sürekli doktorların yerleri değişiyor. Mesela bayan doktorda Doğum yapma olasılığı oluyor mu tercih yani? Bu konuda bilgisi olan var mı?
Gktrkzbn2020 BaharMelek geçen sene doğumu orda yaptım aslında bunda gitmeyi düşünmüyordum ama en ufak sorunu araştırıyorlar o konuda tercihim oldu. Necati bey çok iyi gitmek ıstersen