Ly020818 bukabu 32 haftadan beri öyle artık tekme değilde bir tarafa hızla toplaniyo sonra yumusuyor dönüyor hareketleri azalfi yeri daraldığı için tekme olayı kalktı heralde şuan 34 haftaligiz dün tekmelerini tekrar hissettim
bukabu Mom81 gelmişken git bir görelim istersen dedi benim arkadaslarım 32 de başladığı için hep aklımdaydı meğer sorun yoksa 36. Haftada baslanıyormuş :)
4894mercimek 36+1 bizde makat gelişliyiz bu saatten sonra döner mi sizce kızlar yoksa artık gün mü verir yarın randevumuz var 2 haftada bir nst giriyorum
Fatoscum 4894mercimek 35+5 benim de makat gelişli,doktorum 38.haftayı bekleyelim dönmezse sezeryan günü için konuşuruz dedi.Size bir tarih verecekler mi acaba merak ettim
BebegimleYeniHayat_34 senakhrmn nst geç vermişler ben 34 haftadan beri giriyorum nst ye herkes farklı sanırım şuan 37 içindeyiz cuma günü de alttan çatı muayenesi yapılacak aşırı korkuyorum 😬🙈
senakhrmn BebegimleYeniHayat_34 Aynen en son 33.haftada muayenemiz vardı ondada gerek görmedi NST ye rahatım diye.
Yenianne21 bukabu bende bugün 35+5 olduk ve normalde güzel tam tekme gbi hissedilen hareketlerimiz bugün sabahtan bu yana çok ağır seyirme gibi oluyor ister istemez endişeleniyor insan 🤷🏼♀️ Yarın randevumuz var umarım iyidirr ve herkesın dedgı gbi ilerledikce bu durum yaşanıyordur
bukabu Yenianne21 ay insallah öyledir valla bunuda sorarsın benim randevu 17 mart yine basladı gün sayma:)
4894mercimek Fatoscum bende yarını iple çekiyorum merak ediyorum acaba 1 hafta daha bekleyelim mi dicek 37 yi yoksa dönmez diyip direk gün mü verecek bilmiyorum ya şimdi bebeklerimiz büyüyor yeri daralıyor ve dönmesi zorlaşıyor 36 içindeyim yani dönmez diyor çevremdekiler
Fatoscum 4894mercimek evet dönerse bile doğum sancısıyla döner diyenler var ama beklenmeli mi riske girer mi çok karışık 🤷♀️ sağlıkla gelsinler inşallah
Dryalp bukabu baya dönüyor kızım 36+2olduk son bir haftam kaldı bay dar oldu içerisi acıtmaya başladı😬
4894mercimek bukabu sonuna kadar nasıl beklerim bilmiyorum bu sefer kilosu çok olucak son günler çok alıyorlarmış , üstelik bir de bekleyip dönmeme ihtimali de var hayırlısı yarın doktorum umarım aydınlatır beni 🙃
Melike48 imerveg benim bebiş durmadan dönüyor anlamadım bende canım valla şuan baş geliş çarşamba sezaryen için günümüzü alacağız inşallah aynı anda hikayemizide yazmak nasip olur inşallah 🙏🏼 ☺️
4894mercimek Fatoscum canım dün konuşmuştuk benim bebiş dönmüş 1 hafta öne gitmiş kilosu hatta artık bekleyebiliriz dedi yürüyüş falan filan 🥰
imerveg Melike48 hadi hayirli dogumlar insallah🤭🤲🏻 benimki daha donmedi de uzuluyorum biraz normal olamayacak gibi donmezse ondan sorayim dedim herkesinki erkenden donmus😔 ayyy insallah o da nasip olurrr 😂🥰🤲🏻