35+4üm bende ama belim pkadar ağrıyor ki bazen yataktan doğrulamıyorum yada ayağa kalmayı basardıysam yürüyemiyorm önce biraz sağa sola hareket etmeye calısıyorum ama genelde gecmiyor geri yatıyorum. Yürürkende paytak paytak yürümeye basladım büyk adımlar atamıyorum ve bir sağa bir sola adım atınca rahatlıyorum. Kızımn masallahı var hiç durmuyor kıpır kıpır. Göbeğim baya aşagı düştü yarın calısamaz raporu alcam baska doktordan bakalm ne diycek. Persembe de kendi kontrolm var. aRabbim en doğru zamanı @ bilir tabi ama 38 den önce doğar diye endişeleniyorum.