GokceKaratasAcar canim hazırlıklı ol suyun gelebilir baskı varsa rahim de ama korkma bu belirtiler dogum habercisi benimde aynı olmuştu 38. haftada bel ağrım ve sirtim çok agrimisti normal sanıyordum yoruldugum için banyo yapsan iyi olur ılık bir dus benim suyum gelince acil gittik hastanede odamda hemen dus aldım dogumum cok kolay olmuştu 1.5 saatte oglum kucagimdaydi ins senin de öyle olur sanci cekerken hem dua et hemde sonunda kucagina alacağın yavrunu düşün bak kolay olacak insallah 😍