GokceKaratasAcar Arkadaşlar dün geceden beri çok fazla sancım var belim kopuyor ağrıdan ayaklarımda tutmuyor sanki birde kahverengi akıntım oluyor doğumum mu başlıyor yoksa acil destekkk lütfen 🤦🏽♀️😖 37 haftalığım bu arada
GokceKaratasAcar Gittim ama doktor hic birsey yapmadi sadece bebegin kalbini dinledi normaldir boyle seyler diyor ama ben zor yuruyorum artik dayanamiyoruummmm
GokceKaratasAcar tubatayfun akinti durdu gibi ama ara ara sancilar var birde kasiklarim cok fenaaa agriyor
GokceKaratasAcar Birannecik keske doktorumdan da ayni seyleri duysam o hep normal normal diyor delirtiyor beniiiiii
Brnumut GokceKaratasAcar sen sakin olmaya çalış. Mümkün olduğunca sancını evde çek. Son zamanlarında hastaneye git. İnşaallah bir solukta kucağında olacak bebişin
Kurtum GokceKaratasAcar canım sancıların belli aralıklarla yani ritmik olursa ve aradaki süre gitgide azalıyorsa doğumun başladığını söyleyebiliriz misal saatte bir olan sancılar kırkbeş dakka da bire düşerse. Doktorun normal diyosa normaldir ama sen yine de doğuma hazırlıklı ol☺
1PrensAnnesi GokceKaratasAcar aminnnn aminnnn inşallah💕💕💕 darısı bizlere olsun sizler kavuşun sıra bize gelsin😍
GokceKaratasAcar 1PrensAnnesi amin canim insallah rabbim hayirlisiyla yavrularinizi kucaginiza almayi nasip etsiinn 😍
tubatayfun Bencede gelmis benim ablamda da oyleydi dedim fazla surmez sen doguma gidersin dedim sabah tel geldi doguma almislar Hayirlisiyla kucagani al insallah
GokceKaratasAcar tubatayfun e hadi bakalim o zaman bekleyelim kizimizi 😍 artik cok sabirsizlaniyorummm
Zeynebinannesi Hadi hayırlı olsun simdiden darısı bize olsun insallah sag salim kavusalim yavrularimiza bende 37 haftadayim bakalim ne zmn gelecek kizimiz ama uykusuzluk maf etti beni ya
GokceKaratasAcar Zeynebinannesi rabbim tum hamilelerin yardimcisi olsun sag salim kucagimiza almayi nasip etsin insallah 🤗
GokceKaratasAcar Brnumut sakin olmaya çalışıyorum ama heyecanda oluyor evde tek olunca sancım tutmaz umarım dualarınıza ihtiyacım varrr