GokceKaratasAcar canım sancıların belli aralıklarla yani ritmik olursa ve aradaki süre gitgide azalıyorsa doğumun başladığını söyleyebiliriz misal saatte bir olan sancılar kırkbeş dakka da bire düşerse. Doktorun normal diyosa normaldir ama sen yine de doğuma hazırlıklı ol☺