aytn123 ilk hamileliğimde oğlumu 22 haftada hissettim
şimdi yine hamileyim kızım olacak onu 15 haftalıkken hissettim
anlıyorsun bebek olduğunu
çünkü tecrübe ediyorsun ilk hamileliğimde bağırsak hareketlerini bebek sanmıştım 😍😂
ama şimdi bari belli bebek ❤️
çok kuvvetli tekme değil ama hareket ettiğini hissediyorum 😍