aytn123 15+3 haftalığız biz 😍 ilk gebelik olduğu için henüz hissetmek imkansız 😅 nasıl geçtiği konusu ise, gün içinde hamile olduğumu bile unutuyorum o derece rahat geçiyor çok şükür tabi son bi kaç gündür gece uykuları haram olmaya başladı 🙈 bu güne kadar hep yüz üstü yatmaya devam ettim ama son günler göbüşümüz iyice belirginleşti o yüzden artık geceleri yüz üstü istesem de yatamıyorum çünkü karnımda bir Su balonu oldugunu hissediyorum 😅 ve saga, sola dönük yatmakta cidden çok zormuş onu anladım