iremakar35 aytn123 yarın 16 oluyoruz ama hissetmedim henüz, sanırım hissetsem de anlamam bebek mi değil mi 😂 kontrole de daha 2 hafta var zaman geçse de gidip görsem diye bekliyorum cinsiyetimiz de kesinleşecek artık inşallah
Dyg61 aytn123 16+3 ikinci olmasına rağmen çok nadir bişeyler hissediyorum emin olamıyorum henüz net bir tekme yemedim 😄oğlumda 17 de çok net minnacık ayağıyla tekmesini hissetmiştim
aytn123 Dyg61 🥰 ah ne güzel hissetmeye başlamışsanız yakında daha net olur inşallah bende hafif hafif hissetmeye başladım
Lulemom aytn123 ben hiç kusmadım. 7-10 haftalar arası hafif bulantım oldu sadece. Sonra oda geçti. Şimdi bebeği hissedersem diye bekliyorum 🙈
Elif3534 Pamuk1704 ben de 15+1 im. Yandan fotoğraf çektim annemler oo baya çıkmış dediler :) zayıf minyon olduğum için sanırım
aytn123 Lulemom ay ne güzel bende birgün kusmasm nasıl olur diye düşünüyorum 😅🥴ilk hamileligimde 8 ay çektim bunu
Pamuk1704 aytn123 çıkıyo artık biraz biraz avakoda kadarmış artık 😬 bu arada o pıt pıtlar bebek değilmiş dün sordum doktora daha ilk tekmeyi 20. Hafta ve sonrası yersin dedi 😊