[silindi] canım dun sabah parca dustu sonra dun ıkı kez kan verdım ıkı saat arayla degerler dusmeye baslamıs dedı ılac verdı cumada gıdıcem bakacıklar parca kalmısmı dıye ama benım kanamam cok az yanı normal dusuk yapanların kanaması cok olur dıye bılıyorum ama anlamadım ben Ve suanda ıalcda kulanıyorum dussun. Dıye ıcımde parca kalmasın dıye ama bakalım hayırlsı canım