Cansu60 inş paylaşıcam yarın burada seninle . Herşeyin hayırlısı olsun Rabbim hayırlısını nasip etsin . Ayın 26 sinda hastaneye gittim sözde kalp atışlarını dinlemeye ; doktor bakındı bakındı ultrasonda bir sorun mu var dedim evet var dedi %90 boş gebelik dedi işte o an ben yıkıldım daha o y muayne olduğum yerde uzanmış haldeydim kalktım gözlerim doldu tutamadım kendimi hıçkıra hıçkıra ağladım eve geldim kimseyle konuşmak istemedim çok üzüldüm çok ağladım en büyük destekçim eşim oldu beni her an sakinleştirmeye mutlu etmeye çalıştı. 2 gün boyunca kendime gelemedim ilk öğrendiğimde . 10 gün sonra gel demişti yarın gidicem işte inş hayırlı haberler aliriz