Cansu60 bende 9 martta kürtaj oldum . Kendime geldim narkozun etkisi geçti ben ölecek gibi oldum ağrılarım çok fazlaydı bi gün hastanede kaldım sonra eve geldim ağrılarım yüzünden duramadım yine hastane serum takviyesi felan bikac gün evde kaldım yine yapamadım maalesef iki gün hastanede kaldim çok kötü geçti benim icin bu süreç ama şimdi çok iyiyim Rabbim yasatmasin inş. Ins en yakın zamanda yeniden anne oluruz