tanya25 ben iki şubatta hamile oldugumu öğrendim bir sonraki gün kan verdim beta hcg m 220.6 ydı sonra 12 şubat ’ta hastaneye gittim keseyi gördük. Iki hafta sonra gel dedi 26 şubatta gittim ultarsondan baktı %90 boş gebelik dedi . Kese vardı bebek yoktu sonra başka bir hastaneye gittim detaylı ultrasondan baktı doktor karından ama ; Kese vardı bebek yoktu . Kesemin boyutu 17.8 mm 6+5 haftalık hamileydim o gün.
Daha sonra 10 gün sonra gel dedi pazartesi günü gidicem işte. Inş boş gebelik değildir. Kanamam hic yok . Kusasim geliyor çok ama kusamıyorum. Midem çok kötü sanki sıkıyorlar baskı yapıyorlar gibi öyle oluyor icimde . Ara ara da karnım agriyor gaz çok oluyor başım da dönüyor ara ara … böyle işte. Sizce görebilir miyim pazartesi günü