42500 Arkadaşlar ben 8 haftalık hamileyim bütün hamilelik belirtilerim var her sabah kusuyorum ve kanamam falanda yok karsıklarım çok hafif ağrıyor artık düzeldi fazla ağrımıyor sizce boş gebelik ihtimali varmı lütfen cevap verin 🙏
[silindi] 42500 şimdiye kadar hastaneye gitmediniz mi . Giderseniz belli olacaktır mutlaka . Eğer sağlıklı bir gebelikse ve tabi erken dollenme olmuşsa
[silindi] Cansu60 benim de ilk gebelik . 7 ay sonra bir mucize oldu dedim oda böyle oldu . Herşeyin hayırlısı olur InşaAllah hakkımızda
Cansu60 [silindi] aynen ben 4 yıl sonra gelen mucızem ve oda ınsanın ıcınde burukluk oldu bır hevesle gıtık ve boyle bırseyle karıslasmak hıc dusunmemıstım ınsallah saglıkla alırız kucagımız bos kalmaz canım 🙏🙏
Cansu60 [silindi] olur canım haber verıcem bakalım sonuc nolursa paylasırım ınsallah kotu haber almayız
Cansu60 [silindi] merhaba canım nasılsın bende bugun hastneye gıtım dusuk yaptım canım haberleseleım demıstık ya ordan oyuzden haberı verım dedım 😞 ınsallah sen bebegıne kavusursun saglıkla
[silindi] 42500 erken dollenme olmuşsa eğer 5. Haftada keseniz ve ardından bi hafta kadar sürede bebek te görünür. Ama geç dollenme olursa hemen belli olmuyir
[silindi] 42500 hastaneye giderseniz ultrason ile bakıldığında doktor bilgi verir size . Ama en yakın zamanda hastaneye gidin bence