Merhabalar kızlar bende 25+5 şükürler olsun .Karnimda sertleşme oluyor özellikle yemek yediktennsonra ve fazla oturursam genelde uzanıyorum riskli gebelik serklaj dikisim var.Midemle karnım bir bütün hâline gelip gergin ve aşırı sert oluyor bu kasilma mi oluyor bilmiyorum ilk gebeliğim genelde okuduklarimda kasılma bir tarafa toplanan yumruk şeklinde olurmuş benim öyle değil komple karnım taş gibi oluyor .Varmi bu sorunu yaşayan soda iciyorum magnezyum kullanıyorum dr adalat diye bir ilaç verdi ama yinede günde en az 2 kere oluyor