MKrasnic ozlemzkn 26+2. Çok ağırlaşmış gibi hissediyorum. Hamileliğimin başından beri kalça ağrım vardı, bu hafta artmaya başladı. Heyecanla randevu günümüzü bekliyoruz 😊
N_A_Z_L_I_M ozlemzkn Bende öyle düşünüyorum hazırlıklar tamam ama yıkama ütüleme kaldı 30 haftadan sonra yıkayım diyorum
Krizantem_ ozlemzkn Bende 26+1im. Elhamdülillah güzel geçiyor. 💙 Oğlum beni hiç yormuyor doğunca da aynı performansı bekliyorum kendisinden. 😂
Dilan9280 Tazeannebaba55 Suan 21 haftalığım ama bazen pıt pıt yapıyor hissediyorum ama karnım mı diyorum anlayamıyorum 😇 az öncede böyle bi pıtlama oldu sizin kaç haftalık
ebrarecem İkinci olduğu için çok fazla yorulmaya başladım bel ağrısı sertleşme erken başladı. İlk kızımda göbeğimde çatlak yoktu şuan dünya haritası oldu. 7 kilo aldım bende 😇
Serapveminikleri ozlemzkn İnşallah sağ salim alriiz 🥰Ben çok istedim ya büyüdüler artık 2 lerde büyüsün bizde rahat edelim 🤭inşallah kolay geçer ya valla bıktık su agrilardan
ozlemzkn Serapveminikleri evet onlar da büyüyünce rahat ederiz inşallah 😄 bi yandan geçmiyor gibi geliyor ama bi bakıyorum şurda iki haneye düşmüş günlerim🙊
Serapveminikleri ozlemzkn valla cnm benim geçmiyor :( riskli gebeyim kızım erken doğdu diye günler bana yıllar gibi
Kayasbht ozlemzkn bebeğinizin kilosunu 25 26 haftalar arası öğrendiniz mi acaba ? Öğrendiyseniz kaç kiloydu
ozlemzkn Kayasbht 25+4′te 937 grdı sanırım. Bu hafta perşembe kendi doktoruma randevum var tekrar yazarım canım.
melzey ozlemzkn ben de bugün 26+1 :) iyi aslında ama artık zorlaşmaya başladı. Uyku en zoru şuan benim için bi de kabızlık. Kızım geceleri beni hiç uyutmuyor kıpır kıpır içerde:)
melzey ozlem-gokpinar ben de 26+1 mise yanması zaten hamilelikten önce de olurdu ama şuan perişan ediyor beni. Hele gece. Mutlaka gaviscon kullanıyorum hergün yoksa yatınca başlıyor..
ozlem-gokpinar melzey gerçekten çok zor bı durum canım seni çok iyi anlıyorum ben daha ilaç kullanmaya başlamadım ama böyle devam ederse bende doktoruma söyleyip başlamayı düşünüyorum geçmiş olsun ❤️🥰