ozlemzkn Kayasbht teşekkür ederim canım, ablası minnak doğmuştu ama sağlıklıydı şükür. Bu da sağlıklı olsun yeter😊
Minnak12 ozlemzkn benim de 26+5 ikinci gebelik ama ağrım çok oluyor hayırlısı ile haftaların geçmesini diliyorum 😊😊
bebekmuhendisi ozlemzkn merhaba bende 26.haftadayım 2.hamileliğim hep yazıyorum birincide cindrella gibiydim bunda Külkedisi 😂🤦🏼♀️😭
bebekmuhendisi ozlemzkn bulantı kusma uykusuzluk halsizlik ağrılar birinci hamileliğimde bir kaç hafta sadece bulantım oldu geçmişti sonra turp gibi çalıştım gezdim çok dinçtim şimdi yatalak gibiyim 😂🤦🏼♀️😭 ikisi çok farklı cildim bozuldu falan neyse değişik bir deneyim diyelim
ozlemzkn bebekmuhendisi birinci çok rahat geçmiş bence maşallah 😄ben iki hamilelikte de hasta gibiyim maalesef.sonunu düşünerek motive olmaya çalışıyorum 😄
pelinb1 Ben de 25+3üm bebegim cok oynardi, iki gundur cok cok az oynuyor korkuyorum bisey mi oldu acaba diye