Oykummmm Been 🙋🏻♀️ İlk doğumum olucak normal Doğum için inanılmaz cesaretliyim💪🏻 Hatta doktorum da bu duruma çok şaşırıyo ama başından beri hep normal Doğuma odaklandım sonuçta Allah biz kadınları bu şekilde yaratmış millet 2-3 kez doğuruyo ben niye yapamayayım diyodum kiii, bebişim beni yanılttı Doğum pozisyonuyla alakası yok sezaryen görünüyo şu an durum 🙈 sezaryen olursam da komple uyutsunlar istiyorum o konuda çok tedirginim açıkcası🤭 sağ el bileğimden minik bi ameliyat geçirdim onda bile ölüp ölüp dirilmiştim. Asla acı yok ama yaptığı her işlemi hissettim bu da tansiyonuma yansıdı 😬 burnuma alkollü mendil koyup uyanık tutmuşlardı beni 😂😂 sezaryende hepten giderim ben ota boka heyecan panik yapan insanım ne olur bilmiyorum artık🤗 inşallah bebişim döner de normal Doğum yaparım dua edin bana güzel anneler 😍❤️