Emirinannesi34
Valla 30dan sonra cok zor geldi canım. Yada benim vücut cabuk cöktü😀😂 belimi falan sakatladım 2 sene önce. Belkide ondan bukadar zor geciyor belden aşağısı yok cunki.😀😂
Bide yani benim ilk doğumum felaket kötüydü. Ölümlerden döndüm. Ama suan okadar zor nefes alıyorum ki bian önce gün gelsin de doğurayım istiyorum 😀😂