Betegebet Baobap Biz 7 kardeşiz.kardeş ne demek cok iyi bilirim.. oğlum kardeşsiz kalsın istemedim acıkcası.. Ve bunda daha tedbirliyim ne olabileceğini biliyorum..korkmuyorum diyemem yine aynı şeyleri yaşamaktan cok korkuyorum ama en azından bu sefer istediğim doktoru istediğim hastaneyi seçtim.. Ablam hemşire. Doğuma benimle girecek.. Bi tık daha güvende hissediyorum sadece
Kucukkedi Baobap bence de, gece kaç kere uyanıyorız belimiz bacaklarımız agrıyor. Dogunca bebişimizi koklayıp sarılıcaz bana o daha güzel geliyo ❤️
Cansu57 Oykummmm ah evet ilk doğumum sezaryendi acil doğuma alınmıştım ve bende endişe yerine değişik heyecan vardı. Doğumhaneye giderken diğer gebelere gülerek el sallayarak doğuma girmiştim. Şimdi 3 haftaya diğer yavrum kucağıma alacağım korku falan yine yok 🥰
Emineuyar Ye hamıle olanlar bırde küçük çoçukları olanların kı cok zor ilk hamileğimde cok gaz sancım olurdu ama ıstediğimiz zaman yatıyodum bunda gaz sancım şükür yok oğlum ilgi beklıyo
Betegebet Nalsaevirsa 😂😂😀 Ahahahaha dedim bile valla ama annemde hep 2. Hamilelik daha zor oluyor der. Gerçi kendisi 4 doğurmuş ama 😂😀
Ozlem23 Oykummmm bende korkmuyorum sadece doğum anında bebeğe birşey olursa diye biraz korkuyorum ama onun dışında bı korkum yok inşallah sağlıkla kucağımiza alırız bebeklerimizi
Betegebet Emirinannesi34 Yani şöyle belkide ilkinde bukadar aGır gecseydi böyle düşünmezdim. Ama ilkinde 7 8 aylık hamileyken korku evimiz vardı. Koca karnıma milletin peşinden koşacak kadar enerjim yerindeydi 😀😂 ama bunda yataktan zor kalkıyorum 5 yaşındaki oğlumu çağırıyorum düşün 😀😂
arisin_annesiii Oykummmm ben basima geleceklerden habersiz olduğum için hiç korkmuyorum 😀 doğsun da nolursa olsun diyorum
Ayssmom DOĞURMAK İSTİYORUMMMMMMM!!!! her tuvalette nişanım gelmişmi diye bakmaktan, suyum uyurken gelir belki diyip uyumaktan sıkıldım🤷♀️ Korkmuyorum Doğumdan felan oğlumu görmek istiyorum artık
Hemsireanne1 Oykummmm aynı ben mazoşistmiyim neyim bilmiyorum ki o doğum sancılarını çekmeyi sabırsızlıkla bekliyorum 😂 sancılarım başlarsa oturur mutluluktan gülerim heralde hayal ediyorum hep sancılarım başlamış duşa girmişim eşime haber vermişim hastaneye gidiyoruz falan 😂 hamileliği çok seviyorum doğurunca özleyeceğim bu günleri ama doğurma kısmınıda çok hevesle bekliyorum 😂
Betegebet Oykummmm Hemen hemen aynı zamanlarda olacak doğumumuz sanırım benim biraz erken bekleniyor. 😂 Kızlar gelsin artık😀