Benim bebeğimde az hareket ediyordu o haftalarda ve 30 haftadan sonra hareketleri güçlendi ve iki gün bile hiç hareket etmediğini hissedip korkuyordum hemen doktora gidiyordum şimdi 38+1 olduk yine bile hareketsiz oluyor bazen doktorum gündüzleri uyuyup geceleri uyanıyordur dedi istirahat et bolca dedi sen hareket halinde olduğun için o sıvı içinde olduğu için uyur dedi içini rahat tut sen çok yakında öyle hareketleri olurki seni uykundan bile noluyo diye uyandırır hiç korkma dua et inşallah sağlıkla kucağına alırsın alırız hepimiz