Benim de öyle. 28+3.Bugün kontrol vardı. Makat pozisyon duruyormuş, bacakları da iyice kafaya doğru çekmiş. Bacaklarını çok hareket ettirmiyormuş o pozisyonda.O yüzden az hissettiğimi söyledi. Bebiş gayet sağlıklı maşallah. İnsan yanlış olduğunu bilse de bu haftalarda çok hareketli bebekleri görüp duyunca karşılaştırıp evham yapıyor. Ben rahatladım bugün 😊😊