Merhaba,
ilk gebeliğim ve 29. Haftadayım
İnternetteki videolara baktığımda dışarıdan bile görünüyor bebek hareketleri. Benim bebeğim genel olarak hareketsiz çok üzülüyorum (doktoruma sorduğumda bir sorun olmadığını söyledi) ama içimde hep bir şüphe var🤧 aynı sorunu yaşayan anneler varsa devam eden haftalarda daha mı hareketli oluyor? Doğumdan sonra çocukta bir sağlık sorunu yaşadınız mı?
Bilgi sahibi olanlar paylaşabilirlerse çok mutlu olurum🙏🏻