Semisko canım sonucu aldınmı yorumları okudumda bencede üstüne oluyo olabilirsin bende çok erken öğrenmiştim hamileliğimi adetime daha vardı test yapmştım silik çıktı sonra kayboldu çizgi sonrasında bi kaç test daha yaptım çıktı kan tahlili verdim daha çok yeni dedi 2 haftalık flndı ama testlerede güven olmuyo oda doğru şimdi 18 haftalığız Rabbim sanada hayırlısıyla nasip etsin inşallah