Semisko annem beni 3,5 aylıkken öğrenmiş. Arkadaşımda gebeliğini 11. Haftasında öğrenmişti.
Benimki de 10günlük gecikmede kan testi negatif, 18 günlük gecikmede kan testi pozitifti.2gün de az kanamam gelmişti sağlam bir ağrı ile ve kanama şeklim bildiğin kanamaydı regl gibi,leke filan değil.
Yani üstüne görmeler,geç döllenmeler vs bir sürü şey daha var.
Ben eczane testlerine güvenmemeyi öğrendim böylece 😂 Bende işe yaramıyor.Kimi adeti 1 gün geçse öğreniyor,kimi adeti olmaya 3 gün kalsa erken gebelik testiyle öğreniyor.Erken gebelik testinde bile çıkmadı benim.
2.Kan testinin pozitif olduğu gün normal testte silik çizgi anca çıkmıştı.
Rahmin tamamen temizleniyor olabilir,vücut kendini hazırlıyor olabilir.