Semisko adetiniz en az 4,5 gün geçsin bidaha öyle test yapın bence yakın çevrenizede kan tahlilinizi falan yaptırıp emin olduktan sonra söyleyin daha az hayal kırıklığı olur enazından ve her belirtiyi hamilelik olarak yormayın zaten adet belirtileriyle aynı oluyo genelde bi farkı yok kafanızı rahat bırakın düşünmeyin çok piskolojiniz ne kadar rahat olursa o kadar çabuk olur😉ilk bi kaç denemede olmaması normal önce vücut kendini hazırlıyo sonra gebeliğe uygun hale gelince kalıyorsunuz zaten herkesin bünyesi aynı olacak diye bişey yok sonuçta ben iki hamileliğimdede korunmayı bıraktıktan iki ay sonra yani üçüncü ayda hamile kaldım tek belirti olarak kendimde gördüğüm korunmayı bıraktıktan sonra hamile kalmadan önceki adetinizde kanama çok oluyo onuda rahim kendini temizliyo ve hamilelik için zemin hazırlıyor diye tahmin ediyorum ben😉ki eskilerde öyle der hep😑umarım en kısa zamanda dileğiniz olur hamile kalırsınız🙏🏻