Esila074 down sendromlu
olduğunu doğum yaptığım sabah öğrendim. 3 yıldır hergün iyki doğdun iyki doğurdum dedim. Onu herşeyden herkesden çok seviyorum. İmkansızlıktan bilmem neyden aldırırdım diyenler, onlara sağlamanız gereken tek imkan önce sevgi. Onun sayesinde hergüne gülerek uyanıyorum, çünkü kalktığımda karşımda gülen bir yüz hep mutlu sevgi dolu bir can görüyorum😍 Bende hamileyken öğrenseydim eminim çok üzülürdüm aynı şeyleri düşünürdüm aldırmak isteyenlere, aldırmak istemezdim tabi ama her kötü şey aklıma gelirdi, ama onun nekadar akıllı olduğunu tatlı olduğunu bilseler kimse kıyamazdı down sendromlu evlatlarına. Onlarında kalbi var yaşamaya hakları var öyle olmasaydı Allah down sendrom diye bi sendrom yüklemezdi hiç bir cana.. Benim düşüncem tabi, herkes istemek zorunda değil, kabullenebilmek mesele, birazda merhamet meselesi😌