MorTutkunu Burcu4135 kardeşim ne diye saldırayım? Ne amaçla beni eleştirdin onu anlayamadım bende . Sizlere uygun bir yorum olmadığı içinde hem saldirgan hem kinayan hem eleştiren oldum sizler gözünde umrumda mı hayır tabiki doğru tektir herzaman. Yaptığım yorum hoşunuza gitmediyse beni elstirmeyin olur mu teyzecim?
Burcu4135 MorTutkunu yukarıda kardesım le baslayıp sonunda teyzecım demenız kalitenızı gösterdı. Hoş kurdugunuz cumleler de ne kadar kalitelı (!) oldugunuz bellıydı. Nedense o gunah bu gunah dıyen ınsanlardan cıkıyor böyle seyler. Kul hakkı almak da gunah bunu sıze ögretmemısler.
mmavi Linam6868 niye amel defterimi siz mi tutuyorsunuz? Gunahini tasima kismini falan merak etmissiniz. sizinle ayni inanclara sahip olmak zorunda degil kimse. Fikrinizi belirtip gecebilirsiniz.
Linam6868 mmavi Sizinle fazla münakaşaya giremeyecem herkesin kendine günahı ben sizin günahınızi ben tutuyorum diye bişey demedim bana hesap vermeyeceksiniz Rabbime hesap vereceksiniz
Burcu4135 Bebegim0101 40 yasındayım. Siz de bence fetal dna yaptırın yaş itibariyle diğer testler hep rısklı cıkacak.
MorTutkunu Burcu4135 ben neyin günah olduğunu neyin olmadığını iyi biliyorum sen kafani yorma . Kaliteni göster de muhattap olma benimle olur mu ?
Eylosunannesi Esila074 doguracaktim canim, ama kalbi durdu aniden ve kaybettik😞 7 ay sonra ikinci kez hamile kaldim ve suan 27 haftaligiz. Rabbim herseyin hayirlisini versin 🤲🏻🙏🏻
Burcu4135 Bebegim0101 kanla yapılan bır test. Cocugun doen sendromlu veya dıger sendromları tasıyıp tasımadıgına bakıyorlar. Yurt dısına gönderılıyor. Cınsıyet de bellı oluyor. Senin kacıncı hafta. 10.haftadan ıtıbaren alıyorlar kanı. Doktorunda anlatır zaten.
mmavi Linam6868 bana cevap veripte gunah sevap ceteresi tutmaya calisan sizsiniz. Herkes kendi hesabini versin baksin isine iste onu diyorum. Iyi aksamlar.
Ayse2011 Esila074 ben şahsım adına doğurmazdım. Hem her gördügümde kahrolucam. Hem garip gözlerle bakıldıkça kahrolucam ve o gücü kendimde bulamadıgımdan dolayı böyle düşünüyorum. Yani işin aslı herkes bakabilecegi çocugu dünyaya getirmeli 🙏🏼
Bebegim0101 Burcu4135 cnm ben daha 7 haftaligim,oglumda 2 li ve detayli yaptirmistim,senin dedgin test nifty testi galiba,o da cok pahalı ya,amniyo sentezi dusunuyorum ama
Pln1305 Cumartesi detaylıda burun kemiği kısalığı çıktı fetal DNA testi verdik Almanya’ya gidecekmiş 10 iş günü sonra çıkıyormuş insallah temiz çıkar çok korkuyorum:(
Burcu4135 Pln1305 ıyı dusun lutfen benden de kan alacaklar dna için bugun bende 10 gun nasıl gececek dıye dusunuyordum ama takmıyorum kafama. Neyı dusunursen onu cekersın hayatına. İnsallah temız cıkacak.
Burcu4135 Bebegim0101 daha erken senın için amniyo daha pahalı. Neyse doktoruna danısıp karar vermen cok daha saglıklı. Allah saglıkla kucagına almayı nasip etsın🤗