MorTutkunu Valla kimse dört dörtlük dinimize göre yaşamıyor, dini vecibelerini yerine getirmiyor. Ama nedense konu herhangi bir anomalisi olan bebek olunca günah vs. Herkes biliyor günah olduğunu. Ama dediğim gibi bu sadece dini açıdan değerlendirilip karar verilecek bir durum değil. Herkesin dini de müslümanlığı da kendine. Herkes sizle aynı fikirde olmak zorunda değil. Sizde sizinle farklı düşünen herkese karşı muhalefet olmayın bence, iyi geceler.