MorTutkunu neden her aldırırım diyen anneye karşı suçluluk çeksin diye yorumlar yapıyorsunuz. Herkesin kendi düşüncesi. Herkes doğurmak zorunda değil. Böyle hassas konular üzerinden annelere yüklenmemenizi tavsiye ederim. Herkes düşüncesini yazıyor yargılayın diye yazmıyor. Herkes o durumu kaldırabilcek maddi duruma, psikolojiye, aile yapısına veya gerekli imkanlara sahip olmayabilir. Şütfen dikkatli yorum yapalım güzelce özgürce herkes düşüncesini söyleyebilsin