Mannik Uzmanlar her yürüyüş sonrası mutlaka esneme hareketleri yapın diyor, belki de rahatlamamanızın sebebi yürüyüş sonrası biriken relaksin hormonudur. Bir de benim gece yatarken ağrılarım başlamıştı 7. Aydan sonra. E-bebekten bir yastık aldım, beli destekleyen. O beni baya bir rahatlattı, tavsiye ederim. Yastığın ismi Baby Mom - çok fonksiyonlu hamile destek yastığı