Bende 29 haftalığım benimde ağrıyor bide üstümü çok açıyorum hatta hiç örtünmüyorum uyurken oda etkliyor sanırım bugün çok şükür ağrım olmadıı aman diyim 😋 sıcak havlu falan koyuyor eşim ütü basıpta belki etki eder sizdede fikir olsun bana o iyi geliyor