Mannik malesef öyle ağrı bele ve kasıklara iniyor. Hatta kasıklarımdaki ağrı herkeste oluyormu bilmiyorum çok fena bir şey sanki 20 saat durmaksızın bisiklet sürmüşüm de o oturan yerim tam olarak ağrıyor. Çocuk baskı yapıyormuş öyle dedi doktor. Dinlenirken ağırmıyor ama ☺️ Ben hamilelik kemeri almadığıma çok pişmanım keşke zamanında alsaymışım, ilk hamileliğim acemiliğime geldi 😐