MuReD bu defa inşallah iyi olacak hiç kalbini karartma olumsuz düşünme vakti zamanını bekliyor herşey tabi ama insan erken öğrenince zaman geçmiyor bende tam adetime 5,6 gün kala öğrenmiştim hatta bak idrar yolu enfeksiyonu olmuşum ama nasıl kan falanda geliyor doktor dedi çok ilerlemiş iğne yazdı sonra sağlık ocağındaki hemşire gebelik şüphen var mı yaşamayalım bu iğne düşük yapar dedi yok yok sen yap iğneyi dedim kız ısrarla bana sen bir git kan testi ver dedi öyle öğrenmiştim yaşayacak ömrü varmış bebeğimin