Ysmn029 Ben de kullanıyorum. İlkim normal doğumdu. Buna da büyük ihtimal normal olur diyor doktorum. 13 bitecek bizimde. İğneyi 37-38 gibi bıraktıracakmış tabi sezeryana sebep başka şeyler olursa onu bilemeyiz ama iğneyle sezeryanın bi alakası yok dedi