Benim şuan da 5. Gebeliğim ilki düşük oldu sebebi belli olmadı 2. Hamileliğimde kürtaj oldum kan pıhtılaşma var dediler ve bebegim ölmüştü. Sonra ki 3. Ve 4. hamileliğimde de ilk ögrendiğim 6. Haftada başladım ilkinde 20 2.de 30 igne verdi Dr um. şuanda yine Hamileyim ve doguma kadar olacagını söyledi